RAFAEL

Recentebeoordeling


4 sterren uit 762 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Rafael. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 21:42 Op maandag besteld, 2 uur gewacht, belde eigenaar dat hij niet open was. Foutje van thuisbezorgd. Hele avond honger gehad voor niks, omdat de openingsdagen niet kloppen..
21 jun 2026 om 13:30 Het eten was warm, het was lekker, het is vlug bezorgd en de bezorger was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen
21 jun 2026 om 6:19 The crust of the pizza was nice, the filling did not have mich flavour. The garlic butter was too sharp and I stopped eating after two bites. The delivery person was rude.
19 jun 2026 om 23:43 Meer een 3.5 dan een 3. Maar er mag wat meer parmezaanse kaas op :)
18 jun 2026 om 23:03 Smaakte goed, duurde gruwelijk lang om te ontvangen.
14 jun 2026 om 20:19 Goed verpakt, super warm en snelle bezorging. Iets teveel knoflook naar mijn smaak.
3 jun 2026 om 19:17 Iets te laat bezorgd. Helaas de rib eye van buiten hard en taai. De rest was wel oké.
31 mei 2026 om 22:55 Prima
31 mei 2026 om 19:39 Ik had een ribeye, medium rare. Was perfect. De groenten en salade ook. Aanrader! Volgende keer pasta proberen.
26 mei 2026 om 22:40 Heerlijk gegeten. Gaan we zeker vaker bestellen.
26 apr 2026 om 23:19 it smell like shit
23 apr 2026 om 18:15 great food, great service, we will order again